Missing Father of 3 Children Begging in #Srinagar ?
Like * Comment * Share – Don’t forget to Subscribe The Channel For More Updates –
Follow Us On –
Website : –
Facebook Page : –
Twitter :-
Instagram :-

Missing Father of 3 Children Begging in #Srinagar ?
Like * Comment * Share – Don’t forget to Subscribe The Channel For More Updates –
Follow Us On –
Website : –
Facebook Page : –
Twitter :-
Instagram :-
by
Tags:
Comments
21 responses to “Missing Father of 3 Children Begging in Srinagar”
Mard zaat khinzeer nasal hi hai asal mei.
What is doing that man
Kori mael kharab
shame on this man who discussed his family matter publicly
bhai mard hamesha pista hai i can understand his feelings and his problems
aath venan geaw maar boozaan saari
daand maar kanh
Yeh galat bolraha hai woh bichare kiya pagal hai koi aisey hi nahi kartey yeh kuch nahi. deta haga lanat hai iss mard
Kiss par barrosa karnay
Humna jab dekha tab karzdar dekha as a padosi hum b disturb hotay ha karza chadata ha fir bhaag jata ha
Jhoota makar
Mohalla ma awo sab jaan jawogay
Yaha p sara k sara dukandar pending ha
Hum is ko ur iski biwi dono ko jantay ha hamara padosi haa ye kabi b ghar ma nahi hota ha us bechari ko din ma b ur raat ma b karz dar aatay ha ye ek number ka dakoo ha jhoota bacho ko b mar pet ta ha iskoapna gharwalo na b bahar nikala ha jo ho is ladki ko ho hum sab uski kismat p rotay ha ye unpad ha wo gradute ha ye ek number k badmash h
Ladki galt hai kyuki agr is ladki ko shadi k 2 month bad hi ladayi sharu howi to phir yei 3 bachai ayai kaha sai
Maherbani kar ka apna Ghar mat todo Bhai koshish karo ki mil Bait kar masla ka hal Karo sab thik hoga inshallah
ya kiya bol raha ha …plz.urdu ma kou mujh smjov
Dear Reporter,
Please don’t encourage such discussions and interviews in your show as these issues are better to be resolved at family and community levels.
Such interviews project a very bad image of our society.
Single life good life…freedom is good😅😅😅😅
At the end aj kal kise pai trust nahi hai koun ka hai
Ab kiss ki baat ka yaqeen karai koun sahi hai koun galat bs Allah janta hai
These things should be discussed in custody..Baki gow ye awam Karun pagel bal hangte mang luken mnz intishar😮